برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image

آموزش ساعت به کودکان پیش دبستانی به روشی ساده

آموزش ساعت به کودکان پیش دبستانی یکی از تجارب دشوار است، اما به کمک والدین و معلمین، می توانید با ساختن ساعت به کودک پیش دبستانی خود، یادگیری و نحوه تشخیص زمان را به یک فعالیت سرگرم کننده تبدیل کنید. قبل از شروع آموزش ساعت به کودکان پیش دبستانی خود، مطمئن شوید که کودک شما اصول اولیه را می داند. هنگامی که ساعت های رنگی و جذاب ساخته شدند، می توانید شروع به آموزش زمان به آنها کنید.

بنام خداوند بخشنده ی مهربان

 

سلام به بچه های عزیزم

 

من امروزاومدم پیش شما تا بهتون ساعت رو یاد بدم

 

آموزش ساعت به کودکان پیش دبستانی :

 

زمانی که بصورت کاردرستی یک ساعت رنگی درست کردید . پیش دبستانی های عزیز و کودکان زیر6 سال  با ابزارهای مورد نیاز برای یادگیری مفاهیم اولیه زمان که  در اختیار کودکان پیش دبستانی و خردسال قرار م ی دهیم .برایشان جذاب و سرگرم کننده است .

 

مادری می گوید : دختر 5 ساله  ی من مدام به ساعت نگاه می کند. اگر نزدیک یک ساعت  راه برویم، او باید بایستد و به آنها نگاه کند.

 

دختر 5 ساله‌ام نمی‌داند وقتی می‌گویم ساعت پنج است به چه معناست، اما او شروع به درک مفهوم اولیه زمان از طریق روتین‌هایش کرده است. نکته کلیدی این است که با کودکان در جایی که هستند ملاقات کنید و از ابزارهایی استفاده کنید که به درک آنها برای آموزش ساعت کمک می کند.

 

در این مرحله از زندگی، او تازه شروع به درک زمان می کند. او برادر بزرگتر و پدرش را می بیند که ساعتی به دست دارند و می خواهد او نیز شامل یادگیری شود. چند سال دیگر می گذرد تا او به طور کامل نحوه خواندن ساعت آنالوگ را بفهمد، اما می دانم که در حال حاضر زمان مناسبی برای هیجان زده کردن او برای یادگیری در مورد زمان است.

 

پس با من این ویدیو آموزش ساعت به کودکان پیش دبستانی را نگاه کنید

 

آموزش ساعت به کودکان پیش دبستانی و خردسالان باید همراه با شعر و داستان باشد که بهتر یاد بگیرند و برایشان سرگرم کننده باشد .

 

 

برای دیدن آموزش های بیشتر و عالی  پیش دبستانی ها روی   اینجا   کلیک کنید 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


الهه زارع

الهه زارع

توضیحات بیشتر

مشاهده نظرات

  • ارسال شده از : زرا در تاریخ : 1401/10/12
    عالی بود

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود